II. ASZTALI MAGUS VERSENY JSZFNYSZARUN
Megrkeztek a vrt infk! Az elz versenyen mr bevlt karakteralkotsi mdot s szablyokat hasznljuk.
Kzeledik a msodik megmrettets!
Elrkezett az id, hogy lsstok az infkat a asztali versennyel kapcsolatban!
A karakteralkots szablyai megegyeznek az elz versenyvel, de ezt olvashatjtok majd lentebb...
Az infkat a kvetkez oldalon talljtok:
- A LEVL -
A JELENTKEZSEKET A: luminacornuklub@freemail.hu cmre vrjuk! A versenyen jelkpes belpõt szednk melyet az dtõkre, a rgcslnivalra s a djjazsra fordtunk! (300-500 Ft)
A karakterkidobs: alapbl minden rtk 8-as emell mg 60 pont eloszthat szabadon a 10 rtk kzt(rzkels is van) 8-16 ig minden rtk nvelse 1 pontba kerl 17 re nvels +2 pont 18 ra +3 pont 19 re + 4 20-ra +5, Ha vgzett a karakter a pontok elosztsval, utna a faji mdostkat adja hozz(vonja ki) az rtkekbõl.
A fajok, kasztok az alapknyvben, papok-paplovagok 1-2 ben lertak lehetnek. Indul vagyon alapkasztnl lert kidobs +20 arany. Varzstrgy helyszni egyeztets utn. (azrt elõzetesen mr gondolkodjatok rajta)
A kaland sorn rtkelsre kerl a feladat megoldsa, a szerepjtk hangulata, valamint a faj, kaszt kijtszsa. Szmt a vgn az letben maradottak ltszma is. - A karakterek mr ismerjk egymst, s tartzkodjanak valahol Eren szaki rgijban.
Tiszt.: Agnus atya
|